Torsdag en simpel torsdag

Sitter och drömmer mig bort i bloggarnas värld samtidigt som jag försöker få lite färg på naglarna.
New York, Milano, Paris, London och allt var det är. Fy va härligt det skulle vara att kunna göra ett stopp på Chanel och få med sig en väska värd en förmögenhet med sig hem som Michaela Forni eller gå runt på New Yorks gator med helt trimmade ben och ett amazing hollywoodsvall som Sofi Fahrman? Då hade livet varit bra härligt.

Tänk om man var som michaela forni... med drömjobb och som kan köpa en svindyr väska för att unna sig själv.
Jag vill också kunna unna mig själv med väskor! men för mig blir det en chokladbit från euroshop om ens det, men nej jag är inte bitter, det är jag int! det där sista kan ni ta som ett smärre skämt men avundsjuk det är jag.

Idag har jag varit på salongen hela dagen, har satt löshår samt pigmenterat och lagt folieslingor på jenny, och gud så fager hon blev! ni ska få bilder sen promise. Hann med en lunch på subway också, efterlängtat som bara den från min sida. Jenny där emot, hon är där en stup i kvarten:P

Långt inlägg blev det men nu ska jag titta på ett avsnitt av bella&tyra show sen far jag ner till stan för ett biobesök med fröken bjurling :D vilkenvardagslyx va? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0