Härliga torsdag

Hej alla mina vänner idag har varit en helt underbar orsdag bättre kan man inte önska.
Började dagen med att jag kom tioll skolan och fick då veta att samhällen var inställd så då klippte Ebba mig, riktigt duktig för att bara ha gått ett år Frisör så tusen tack för att mitt hår är som nytt igen:)

Sen så kom impulsen om att jag skulle till stockholm och shoppa med rebecca såklart vi och shopping är ju som ett.
Så vi åkte till stockholm rent spontant, så ja dagen har varit perfekt med shopping, gott sällskap, och ja hela kittet.

Blev iaf tre inköp varav två av dom var storfavoriter:


Lite weird bild men den får duga.





Tråkig bra-och-ha-sak men ack så nödvändigt:

Några slags gelésulor som ska gör att foten inte glider fram.


Våran tågresa hem, bk-dricka och läkerol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0