Fredag

Fredag fredag fredag, började med praktiken som var rätt lugn. Lite lunchmöte och så.

Efter det träffade jag kelson nån timme innan han åkte iväg och malin kom hem till mig och vi började fixa oss inför kvällen. Taggade till tusen, men tid tog det och det var jäkligt stressigt i slutet. Tur var det att kelson och leo kom och lagade mat till oss.

Mötte upp alla tjejerna på stationen och tog tåget till skutskär där hela kalaset skulle vara, det var jäkligt kul tills det blev lite för mycket vatten i bägaren milt sagt.
Men vad jag hört så har alla haft det superkul och det hade även jag så länge det varade.
Så lyckat tycker jag, men idag mår jag som jag förtjänar.

Men pizza och film har gjort mig en aning piggare, nu äre dags att röja lite i rummet sen ska ajg sätta på mig lite tolleranta paltor för om ett par timmar kommer josefin och sen ska vi och resten av flicksen gå på SATC 2, awesome!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0