Sex and the city 2

Kollade på SATC 2 igår med mina göörlis, och eftersom filmen inte fått de bästa recensionerna så väntade jag mig inte för mycket även fast jag kände i hjärtta att detta skulle bli storslaget...
Det blev det, vilken superfilm. Handlingen var egentligen inte så enastående men replikerna! OMG vilka repliker, jag dör klockrena kommentarer i nästan varje scen som man dog åt så jäkla rolig.

Så där satt jag i biosalongen med ett stort leende på läpparna och njöt av en glasklar film rakt igenom.

Ett big minus var dock fyra tjejer som satt bredvid mig,, som pratade och smsade hela filmen igenom :O så jävla jobbiga men inget kunde förstöra min stund med satc2 så after all så gjorde det inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0